FORESTING


NO KA'ĀKAHI ka laikini pūnaewele me kahiʻenehana pilikino e pili ana i ka Blockchain e hāʻawi ana i ka loiloi a me ka hoʻopauʻana i nā pilikia likeʻole o ka hoʻohanaʻana i nā hiʻona i hoʻohālikelikeʻia. ʻO KEKAHI ICO he hōʻike i ka hoʻololiʻana i ka holomua o ka holomua i mea e hiki ai ke hoʻololi i nā kaʻa e pono ai nā mea waihona i nā papahana o ka lolouila. Ke manaʻo neiʻo ia e hoʻokuʻu i kahi palena e pili ana i ka hoʻomohala kālā ma kahi o ke kīʻana i kahi kī.


Hoʻohanaʻia kaʻenehana Foresting e hoʻonui i nā mea noi e loaʻa ai ka uku no ko lākou mau kikowaena mālama honua.

ʻO kekahi o nā hihia nui loa me ka lōʻihi o ka pūnaewele pūnaewele e like me keʻano o ka maʻalahi o kaʻikepili. ʻAʻole hiki i nā mea kūʻai ke uku no ko lākou waiwai. ʻOiai e loaʻa i kahi mau mea kūʻai ke uku, aia wale nō ka 5% o nāʻaoʻao waiwai iʻikeʻia.
Me ka ululaau, hiki i nā kupa ke hoʻohana i ka moni PTON e ukuʻia no ko lākou waiwai. Kūkulu waleʻia ka hanana o Foresting ma ka māmā o nā mea i hanaʻia a me nā kukui ma luna o ka pūnaewele koho koho. ʻOi aku kēia ma mua o kēlā me kēia kaʻina hana o ka neʻeʻana a me ka mana iā lākou e kaʻana like i kaʻikepili i loko o kahi hōʻano kikowaena i nele i nā palekana palekana a me nā leka pilikino.

Ua hoʻolālāʻia ka ulu lāʻau ulu lāʻau no nā poʻe i loaʻa i ka papa hana lolouli. Kākoʻoʻo ia i nāʻano loea waiwai, nā mea heluhelu, nā kiʻi, me ka hāʻawiʻole i nā mea likeʻole, a me kaʻenehana maʻamau i kaʻikeʻana i ka waiwai waiwai maikaʻi. Ke kū nei kēia i ka'ōlelo hope ma ka hopena, me ka pūnaewele ulu lāʻau, hiki i kekahi ke loaʻa i ka waiwai no ka manawa e pili ana me nā hoaaloha a me kaʻohana a me ka hoʻounaʻana i nā lono a me nāʻike ma ka pūnaewele.

NO KA HOʻOMANAʻO NUI
ʻO ka pūnaewele PĀNĀNA ka mea i hoʻonohonohoʻia ma ke kahua
1) pāʻoihana kaiaulu '' FORESTING ''
2) mau lawelawe kāleka hōʻailona no FORESTING ka poʻe komo '' FORESTING Bank 'a
3) ''ʻO ka hana 'Labu' no ke kākoʻoʻana i nā kaiaulu kaiaulu FORESTING a me nā mea waihona. Hoʻokaʻawaleʻia kēlā me kēia keʻenaʻekolu i kā lākou mauʻoihana a me nā kuleana e hoʻokō i nā kumukūʻai nui o ka Network FORESTING.

KA HOʻOPIʻI KA HUI NO KA'ĀINA HALAU
Hoʻonohonohoʻia kaʻenehana WAHINE meʻekoluʻoihana.
1) pākiʻi kālai'āina Social media 'FORESTING',
2) ke kelepona hōkeo hōʻailona no FORESTING ka poʻe i hoʻomakaʻia e lilo i kumu kūʻai pololei mai ka 'Bank FORESTING' a me
3) ka 'Label PALAPALA', hoʻolako i nāʻenehana a me nā mea hana i nā mea kākoʻo. ʻOiai ua hoʻokaʻawaleʻia nāʻoihana a me nāʻoihana o kēlā me kēiaʻoihana,ʻo nā mea nui o ka Network FORESTING ka mea like. Ua hoʻolālāʻia lākou i loko o kahi papa hana e pilina ai lākou me ka hana pūnaewele a me ka hanaʻana i nā synergies.
1) 'NĀ HANA': Blockchain based hawaiians Social media
2) 'Bank Waiwai': Nā lawelawe kālā no ka HĀNĀ HOPE Nā mea hoʻokomo pūnaewele
3) 'NĀ PONO'ĀWAI:'Āʻawi i nāʻenehana a me nā mea hana i nā mea waihona
4) Ke hāʻawi nei i kaʻikeʻike hōʻai'ē
5) Nā lawelawe kālā
6) Ka hoʻohanaʻana i nā'enewai a me ka hanaʻana i nā mea maikaʻi

KālekaʻIkeʻia ma nā'eneke Pāʻoihana 'media'
ʻO KA'ĀINA ka hōʻailona loaʻa kālā o ka pūnaewele e hiki ai i nā poʻe hoʻohana ke hoʻohālikelike i ka hāpai o ka mea waihona pūnaewele e hāʻawi aku i nā uku me ka hoʻohanaʻana i kekahiʻano kuʻina.

ʻO ka hanaʻana, kahi e wehe ai i kahi honua hou, he hui pūʻiaʻo 'Forest' a 'Networking', 'Connecting', a 'Interacting'. ʻO KA'ĀNANA ka'enela pāʻoihana kaiaulu, kahi pohō me ka hoʻokele waiwai kālā no nā mea hoʻolale pūnaewele. Hiki i ka papahana ke hoʻonui i ka pono a me ka hopena o nā mea hoʻolale pūnaewele ma kaʻaeʻana iā lākou e hoʻoulu i ka hou a me ka wikiwiki ma mua o nā pūnaewele kaiaulu. E hoʻokumu ka papahana i kahi kaiaola hou no nā pānaho kaiapila ma o kaʻenehana blockchain a me kahi manaʻo hou o ka'ōnaehanaʻike pilikino.

Hoʻolālāʻia ka hanaʻana i kaʻenehana ma o ka hāʻawiʻana i ke kālā inā he kūpono kūpono kūpono a ma ka helu o ka mea hoʻohana o ka mea hoʻohana. Kākoʻoʻo ia i nāʻano puke a pau, inā he kikokikona, nā kiʻi, nā wikiō, nā leo, a me nā pāhaolaola ola, a hāʻawi i kahiʻenehana pili i ka pilina o ka lawelawe.



No ka 'ike hou aku, eʻoluʻolu e hele i kā lākou pūnaewele ma lalo:

Address : 0xAE18710541a08b252C0f4d5D99aE420b43eB4cac

Komentar

  1. I am really surprised by the quality of your constant posts.
    Hi. Sir.. You really are a genius, I feel blessed to be a regular reader of such a blog Thanks so much.. -অনলাইন কাজ💕💋 font copy and paste
    muchWhat is love?

    BalasHapus

Posting Komentar